Friday, January 1, 2010

minggu mesra siswa '09(MMS) UiTM JB


assalamualaikum wbt...


kali ini saya ingin kongsikan kenangan saya sebagai pembantu mahasiswa sepanjang MMS kali ini. MMS kali ini adalah yang terbaik pernah saya conduct setakat ini. baik dari segi pelajar mahupun PM2 yg lain. pelajar yg sedikit memudahkan kami menjalankan tugas. manakala PM2 kali ini adalah yang terbaik sepanjang dah 2x jd PM. ini mungkin disebabkan hasil gabungan tenaga mantan JPK,JPK sendiri dan ahli baru. Anda adalah yg terbaik. saya sangat gembira dapat berkerja dengan anda semua. disebabkan anda semua, saya tak sedar pun seminggu berlalunya MMS. Saya juga rasa sangat2 sedih sebab MMS dah berakhir...peluang untuk bergurau dengan anda semua di meja makan,dewan juga telah berakhir.Anda adalah antara perkara yang terbaik yang pernah saya jumpa sepanjang saya belajar di UiTM JB nie..saya akui sangat terharu dengan persahabatan anda..masa malam terakhir MMS waktu program kerohanian, Atikah kata saya hati kering, Udeen pula kate saya takde perasaan kerana saya adalah satu2nya yang tak mengalirkan air mata masa program itu berlangsung..bukan takde perasaan..saya cuba untuk tidak mengalirkan air mata...sebab saya taknak ia akan ganggu saat2 akhir kita semua bersama..tp akhirnya sy tewas juga masa post moterm..untuk Radzi,Dausee,Yana,Qustan dan sume JPK yg continue degree, sy harap anda semua akan berjaya..kita same2 berjaya ..Amin..untuk PM2 yg masih ada dekat kampus nie,kalo jumpe kat mane2 jgn segan2 tegur ok..kepada sesiapa yg nak tengok program kerohanian,click link kat bawah..
*sebelum itu,sy ingin meminta maaf kepada pelajar baru jika video kat bawah ini membuat anda x selesa atau malu..bukan niat sy nak malukan sesiapa.sy berbangga dgn anda semua..anda semua adalah adik2 sy yg terbaik..Good luck dgn hidup baru di kampus..
sekian..

0 comments:

Post a Comment